Hantera mottagna samtal enkelt genom att klicka på din datorskärm, använd avancerade samtalsfunktioner för att få information om uppringare och historia och höja effektiviteten och minska den genomsnittliga samtalslängden. Tillgängligt med bland annat Unified, Telavox, Telia Touchpoint och Tele2.
För att påskynda registreringen av ärenden rapporterade per telefon har Nilex utvecklat en CTI telefonikoppling som gör att handläggaren kan se vem som ringer innan telefonsamtalet besvaras och även se vilka ärenden kunder har registrerat.
En handläggare har mycket information om kunden redan innan samtalet inleds och när samtalet är avslutat skapas en ny samtalslogg där all ny information automatiskt läggs till.
Vår CTI-lösning innehåller ett antal rapporter och man kan enkelt få fram statistik som visar hur många ärenden som har registrerats under en specifik tidsintervall från Skype, Lync/Skype för Business, Tele2, Panasonic, Telavox, Telia Touchpoint, Trio, Teleoffice eller Mitel.