Öppet : Mån-Fre 08:00 - 16:30

Självserviceportal

Självserviceportal

Oavsett om du är kund eller anställd, som slutanvändare kan du använda vår portal för att beställa produkter eller registrera ett ärende.

Modern serviceupplevelse

Baserat på den senaste tekniken, såsom responsive design, vilket gör att portalen ser bra ut oavsett enhet användaren har. Användare kan logga in, kontrollera sina förfrågningar, läsa kunskapsartiklar och servicemeddelanden och använda avancerade sökalternativ. Full skalbarhet och flexibilitet möjliggör anpassning av designen och innehållet.

Integration med Ärendehantering

Med hjälp av ärendemallar kan handläggare snabbt skapa ärenden med förifyllda uppgifter och automatisera återkommande uppgifter med våra affärsregler. Använd Nilex för avvikelsehantering, felanmälan och underhåll av inventarier eller fastigheter. 

Tjänstekatalog med webshop

Ökad produktivitet

Tjänstekatalogen med webshop är en möjlighet för företag att ge sina kunder en möjlighet att beställa deras tjänster och produkter. Tjänstekatalogen kan anpassas individuellt för varje verksamhet. Städföretag kan exempelvis använda tjänstekatalogen för att erbjuda sina tjänster och produkter. Sökfunktionen i tjänstekatalogen gör att kunden kan hitta en lämplig produkt eller tjänst med detaljerad beskrivning.

Kunskapsbank

Kunder har tillgång till kunskapsbanken 24/7, i den kan man även kan publicera filmer och bifoga dokument. Ni kan även styra att specifika kunskapsartiklar bara är synbara för inloggade användare. Med våra smarta formulär får användaren under registreringen av ett ärende förslag från kunskapsbanken. Med detta kan antalet supportärenden minskas avsevärt.