Öppet : Mån-Fre 08:00 - 16:30

Funktioner

Ärendehantering

Hantera ärenden som skapats från olika kanaler som självbetjäning, e-post, telefon, chatt eller sociala medier.

Mobilapplikation

Om du vill ha en smidig och bekväm tillgång till vår lösning, använd vår app, svara snabbt på dina kunders önskemål från var som helst och kolla statusen på en specifik inventarie från en mobilenhet som iPad, iPhone eller Android.

Självserviceportal

Oavsett om du är kund eller anställd, som slutanvändare kan du använda vår portal för att beställa produkter eller registrera ett ärende.

Social Media management

Med Nilex Social Media Manager kan ni kommunicera med era kunder via sociala medier. Ni kan koppa era Social Media-kanaler till vår lösning, som synkroniserar inlägg och meddelanden från era Facebooksidor.

Tjänstekatalog

Låt vår tjänstekatalog bli ert skyltfönster mot kunder och anställda. Nilex tjänstekatalog med inbyggd webshopp. Ni kan enkelt skapa ett attesteringsflöde utan att behöva koda, all anpassning görs i gränssnittet.

Asset management

Med Nilex Asset management underlättas underhåll och man får en bättre överblick över verksamhetens inventarier. Ni kan samla IT-relaterade inventarier, men även maskiner och möbler på en plats.  Det är en lösning för att hålla ordning på sina maskiner, fordon, inventarier och fastigheter. Ni kan också se vilka felanmälningar det finns på ett specifikt objekt.

Avtalshantering

Nilex Avtalshantering har utvecklats i en omfattande dialog med våra kunder. Detta har lett till att dess design har optimerats, eftersom vi alltid hade våra kunders behov i åtanke när vi utvecklade vår lösning. Vi har fokuserad på enkelhet och att man har en plats där alla avtal samlas. Det finns möjlighet att styra åtkomst per avdelning, övervaka förfallodagar och få automatisk förnyelse och påminnelser.

Aktiviteter

Hantera projekt och uppgifter för era anställda, hålla koll på processen och använda tiden för genomförandet. Med Nilex Task Management får ni allt arbete gjort, oavsett var du är.

Kunskapsbank

Lös saker på kortare tid, öka produktiviteten och gör det enkelt att hitta information som är relevant för er. Nilex kunskapsbanks möjliggör hantering av all data som behövs för problemlösning och kunskapsdelning inom organisationen.

Rapporter

Fatta rätt beslut med korrekt data. Med Nilex Rapport-motor, kan du få fram individuella rapporter och nyckeltal såsom antal ärenden som löses inom SLA  samt  antal ärenden under en specifik tidsperiod.

Branding

Ni kan enkelt anpassa vårt system så att den följer organisationens grafiska profil och varumärkesanda. Använd era företagsfärger, teckensnitt, logotyp, ändra bakgrund, rubrik eller sidfot. Anpassning av portalen kräver ingen omfattande kodning utan görs direkt i gränssnittet.

Schemalagda ärenden

Med Nilex kan du schemalägga återkommande ärenden. Du kan ställa in att återkommande ärenden skall göras inom specifika tidsintervaller och undvika att glömma enkla rutinuppgifter.

Växelintegration

Hantera mottagna samtal enkelt genom att klicka på din datorskärm, använd avancerade samtalsfunktioner för att få information om uppringare och historia och höja effektiviteten och minska den genomsnittliga samtalslängden.