Lös saker på kortare tid, öka produktiviteten och gör det enkelt att hitta information som är relevant för er. Nilex kunskapsbanks möjliggör hantering av all data som behövs för problemlösning och kunskapsdelning inom organisationen.
Med Nilex Kunskapsbank, är det lätt att hitta rätt svar och mycket mer. Som handläggare, låter den dig söka igenom lösningar från tidigare ärenden, kända fel och workarounds.
Som slutanvändare eller kund, har man tillgång till kunkskapsartiklar på vanliga frågor dygnet runt, vilket ökar kundnöjdheten och hjälper dig att spara mycket tid i supporten.
Kunskapsforum är uppbyggd genom att ofta uppdateras, där utvalda fall och lösningsmedel beskrivs lagras för kunskapsdelning inom organisationen.
Hjälpdatabaspersonal använder databasen för att söka efter lösningar på de uppgifter som de står inför för att lösa. En välutvecklad kunskaps forum innebär att fallen löses på kortare tid.
Med vår kraftfulla sökfunktion, får användarna möjlighet att hitta svar på sina frågor under tiden de registrerar ett ärende.
När kunden fyller i formuläret visas det automatiskt på sidan av skärmen om det finns en lösning på deras problem. Men omfattande kunskapsbank minskar belastningen på supporten, eftersom användarna kan lösa sina problem innan ett ärende skapas i supporten.
De stora fördelarna med forum, är möjligheten till samarbete mellan kunder och handläggare. Detta innebär att du kan skapa forum där du låter dina kunder ställa frågor, hjälpa varandra med eller utan handläggarnas inblandning.
Alla kunskapsartiklar kan ställas in för att tillåta kommentarer och betygsättning, vilket öppnar upp för en diskussion och dialog mellan kunder och handläggare.