Öppet : Mån-Fre 08:00 - 16:30

Växelintegration

Växelintegration - CTI

Hantera mottagna samtal enkelt genom att klicka på din datorskärm, använd avancerade samtalsfunktioner för att få information om uppringare och historia och höja effektiviteten och minska den genomsnittliga samtalslängden. Tillgängligt med bland annat Unified, Telavox, Telia Touchpoint och Tele2.

Vem ringer

För att påskynda registreringen av ärenden rapporterade per telefon har Nilex utvecklat en CTI telefonikoppling som gör att handläggaren kan se vem som ringer innan telefonsamtalet besvaras och även se vilka ärenden kunder har registrerat.

Samtalshistorik

En handläggare har mycket information om kunden redan innan samtalet inleds och när samtalet är avslutat skapas en ny samtalslogg där all ny information automatiskt läggs till.

 

Samtalsstatistik

Vår CTI-lösning innehåller ett antal rapporter och man kan enkelt få fram statistik som visar hur många ärenden som har registrerats under en specifik tidsintervall från  Skype, Lync/Skype för Business, Tele2, Panasonic, Telavox, Telia Touchpoint, Trio, Teleoffice eller Mitel.