Öppet : Mån-Fre 08:00 - 16:30

Social Media management

Social Media management

Med Nilex Social Media Manager kan ni kommunicera med era kunder via sociala medier. Ni kan koppa era Social Media-kanaler till vår lösning, som synkroniserar inlägg och meddelanden från era Facebooksidor.

Förvalta relationer i den digitala tidsåldern

Vårt sociala kontaktcenter samlar era sociala flöden och samtal från Facebook och Twitter. De två mest populära sociala kanalerna där era kunder är aktiva. Nu behöver ni inte flera inlogg utan ni har i vår dashboard alla kundsamtal oavsett kanal, samlade i en vy.

Facebook

Vår Facebook-integration ger er möjlighet att att förvandla kommentarer och wallposts till ärenden. Ditt supportteam kan svara på kunder på Facebook utan att behöva lämna Nilex. Facebook integration ger stöd för att få allt innehåll från flera Facebook-företagsidor till vår Social Media Manager med möjlighet till schemalagd synkronisering.

Twitter

Med Twitter för Nilex kommer du enkelt att samla in och svara på Tweets från dina kunder och slutanvändare. Det gör er också möjligheten att övervaka Twitter för konversationer om ditt företag och omnämnanden av dina produkter och tjänster.

Chat

Vår inbyggda chattjänst ger era kunder eller slutanvändare omedelbar tillgång till teknisk support. Handläggare kan skapa ett ärenden av en chatt-konversation direkt från chattfönstret eller lägga till konversationen till ett befintligt ärende.

Handläggare kan också initiera en chatt med andra handläggare angående ärenden. På så sätt kan kommunikationen och samarbetet förenklas.