Om du vill ha en smidig och bekväm tillgång till vår lösning, använd vår app, svara snabbt på dina kunders önskemål från var som helst och kolla statusen på en specifik inventarie från en mobilenhet som iPad, iPhone eller Android.
Självserviceportal i mobilen
Nilex Självserviceportal är en modern lösning som fullt ut stöder responsivdesign. Enkel och bekväm lösning för både handläggare och slutanvändare. Den är kompatibel med alla typer av mobila enheter.
Hantera ärenden i mobiltelefonen
Med vår mobilapp har handläggaren ett användargränssnitt som möjliggör mobil handläggning av bland annat ärenden och registrering av inventarier via vår barcodescanner. Genom att använda den här applikationen behöver du inte ha tillgång till din dator för att få överblick över ärenden eller för att registrera nya. Du kan skapa nya ärenden, söka och bläddra efter befintliga ärenden.
Ta kontrollen över era inventarier
Du kan lägga till nya inventarier eller söka efter befintliga manuellt eller med hjälp av en streckkodssökning. Skapa inventariefilter som underlättar sökningar efter en specifik inventarie. Underhåll underlättas genom att man kan lägga till fler inventarier med hjälp av QR-koder.
Förbättra underhållet av era inventarier
Sluta räkna din fysiska inventarier manuellt. Med Nilex Audit-funktion, integrerad i mobilapplikationen, kan du skanna efter inventarier med mobiltelefonen och skicka det scannande resultatet till vår CMDB.